lördag 4 april 2009

Storvreta - AIK gick till straffar!













Aik innebandy - Supportrar firar efter mål

Storvreta - AIK gick till straffavgörande där AIK tillslut lyckades vinna i sista straffomgången. I Övrigt måste jag säga att det var en mycket underhållande match och storvreta hade som vanligt en fin publiksiffra att bjuda på : ca 2200 om jag inte minns fel. Spelmässigt var det jämnt tycker jag vilket även skottstatistiken talar för där storvreta vann med 28-25 men aik var det laget som kanske ändå hade de bästa målchanserna och dock var det rättvisa vinnarlaget. Det ändå som var synd var att Storvreta inte fick vinna inför hemmapubliken, och nu bär det iväg ner till Stockholm igen och en inte alls lika stämningshög match kan jag tänka mig att det kommer bli, däremot på planen blir det nog tufft som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar